יום רביעי, 8 בינואר 2014

10 דברים שלא ידעתם עליי, וגם- הזוכים בפרס "הבלוג הכי טוב לשנת 2013"

את המשימה לכתוב "10 דברים שאף אחד לא יודע עליי", קיבלתי שנה שעברה (טוב נו, שבוע שעבר) מרעות, בעלת הבלוג "אין דבר כזה מתוק מדי". מסתבר, שזה זמן מה, רצה בין הבלוגרים משימה שבה הם צריכים לספר על עצמם דברים שהקוראים לא יודעים עליהם.

שברתי את הראש בניסיון למצוא דברים על עצמי שאתם לא יודעים (ואני מוכנה לספר), ומצאתי אפילו 10 כאלה.
אחרי שקיבלתי את המשימה, הייתי צריכה להטיל את המשימה הזאת על בלוגרים אחרים, כדי שגם הם ישברו את הראש :)
אז דורית, מהבלוג החדש "ניחוח לישה", ונועה- שאותה אתם כנראה כבר מכירים, מהבלוג " Noa's Cakes "- המשימה עוברת אליכן.

ואם כבר פוסט ראשון לשנה האזרחית החדשה, אז למה לא להתחיל בפרגון?
זוכרים שפרסמתי בעמוד הפייסבוק שלי קישור לזוכי תחרות "הבלוגים הטובים ביותר לשנת 2013 של המגזין Saveur בקטגוריית האוכל" ? אז עכשיו, יש לי רשימה משלי.
הבלוגים אמנם מחו"ל, אבל ממש כדאי לכם להכיר אותם (וחוץ מזה, בשביל מה יש Google Translate?).
ואם ממש אין לכם סבלנות לתרגם מתכונים, לפחות תציצו בתמונות. הן מעוררות השראה.



10 דברים שלא ידעתם עליי


1.אני לא טיפוס של בוקר. אם אין משהו ממש חשוב שאני אמורה לקום מאוד מוקדם בשבילו, לרוב, השעון שלי מצלצל, ומצלצל, ואני מושכת את הזמן ונמרחת במיטה. עד שכבר אין ברירה, ואני חייבת להתארגן בזמן שיא.
2.וכשאני קמה-אני לא שותה קפה. אף פעם. למעשה, אני לא אוהבת קפה בכלל.
3.החלק הכי כיפי של היום, מתחיל אצלי דווקא בערב. אחרי מקלחת ארוכה ומפנקת, וארוחה טובה, אני מתמלאת אנרגיות חדשות.
4.אחד הדברים הראשונים שהכנתי בילדותי היה מרנג, כזה שמכינים ממנו נשיקות.
5.עם כל הכבוד לבלוגים, אין כמו להחזיק ספר מתכונים טוב ביד.
6.לפני שהתפניתי לחשוב על אפייה, התחביב הכי גדול שלי היה ציור. או יותר נכון, עיצוב אופנה. הייתי מעצבת קולקציות שלמות, והבית היה מלא ב "Vogue", "W", "Marie Clair", "Elle", וגם חוברות נוספות שאספתי מכל מיני חנויות. במשך השנים זרקתי כל פעם עוד ועוד, עד ששנה שעברה זרקתי את כל המגזינים, כי כבר לא היה להם מקום. עד היום אני מרגישה שיש לי מוניטין שאסור לי להרוס, וזכרונות מבגדים שהיום הייתי כבר מתפדחת ללבוש.
7.לא יכולה לצאת מהבית בלי לק וציפורניים מסודרות. נדיר שתראו אותי בלי פרנץ'.
8.הארון שלי מלא שמלות. גם כאלה שטובות לאירועים של "פעם ב". את אחת השמלות שלי לבשתי השנה פעם אחת. אגב, כשקניתי אותה, ידעתי שאני כנראה לא אלבש אותה יותר מדי, אבל היא הייתה כל כך מיוחדת, ובהנחה..:/
9.באחת הפעמים שהייתי בארה"ב, הייתי ניצבת בסרט. אין לי מושג איך קראו לו, והקלטת (כן, כן) שהבטיחו לי, מעולם לא הגיעה אליי.
10.יש לי הרבה סבלנות. באמת. אבל בלוגרים שמעתיקים רעיונות יצירתיים במיוחד של מישהו אחר, ולוקחים לעצמם את התהילה? אליהם יש לי 0 סבלנות.



הזוכים בתחרות בלוג האוכל הטוב ביותר לשנת 2013;


* לא היה לי פשוט לבחור, ובטח שלא למיין לקטגוריות. הרי יש בלוגים שהם גם יצירתיים, גם עם מתכונים מצויינים, וגם עם תמונות מדהימות..אז לא בחרתי. כי מותר לי.זה הבלוג שלי.
פשוט קבלו רשימה של הבלוגים הכי טובים ברשת:

1. הבלוג הכי חמוד ברשת. ותאמינו לי, ראיתי כבר בלוג או שניים. כל כך יצירתי, ויחד עם זאת נראה שהיא עושה זאת ללא כל מאמץ.
הבלוגרית הספרדייה, כל כך מצליחה, שהיא כבר הספיקה להוציא לאור ספר, וחיקויים של המתכונים שלה ניתן למצוא ברחבי האינטרנט. לא מעט מהחיקויים, אגב, הם מהארץ, והם נעשים על ידי בלוגרים מוכרים..
האתר קיים גם בגרסה באנגלית.
http://www.larecetadelafelicidad.com/ 





2. כל כך מוכר, שאין כנראה בלוגר אוכל שלא מכיר אותו, ובצדק. עוד בלוג יצירתי, שמפתיע לא רק בשילובי טעמים, אלא גם בפרזנטציה.
http://www.sprinklebakes.com/




3.אם קישוטי עוגיות זה משהו שמושך אתכם, "Bake at 350" נוצר בשבילכם. תמצאו שם לא מעט רעיונות והשראה על איך לקשט עוגיות עם רויאל אייסינג.

http://bakeat350.blogspot.co.il/



4.לא בלוג, אלא מגזין אוכל ברשת, שמכיל מתכונים בשילוב צילומים מדהימים של הצלם Mowie Kay.
http://www.mowiekay.com/ 




5. מגזין הלייף סטייל (והאוכל) הכי טוב של השנה: http://www.sweetpaulmag.com/




ואיך אפשר בלי להוקיר את קונדיטור השנה Dominique Ansel, ששיגע את כל העולם עם ה- Cronut שלו, שהוא מעין שילוב של סופגנייה וקרואסון?
וגם, עם הקונדיטורית שבקלות זוכה אצלי בתואר "אמנית השנה"- Maggie Austin. פשוט אין מילים.


יש לכם בלוגים שאתם אהבתם וחושבים שאחרים לא שמעו עליהם? קדימה, שתפו אותי!